DUTA baru AIR ASIA

B ella nak perkenalkan korang dengan Duta baru Air Asia . Bella berkesempatan menjadi diantara orang yang terawal mengetahui berita ini.Hmmm...

Bella nak perkenalkan korang dengan Duta baru Air Asia. Bella berkesempatan menjadi diantara orang yang terawal mengetahui berita ini.Hmmm semua tertunggu-tunggu dengan debaran, siapakah duta baru Air Asia ni? adakah Bella Idura?? hehehe..



       Tambang Murah

Tony Fernandez Group Chief Executive of AirAsia yang akan memperkenalkan Duta baru AirAsia ni. Sebelum itu, Bella nak cerita sikit la pasal AirAsia ni. Siapa tak kenal dengan company ni memang duduk dalam gua. Hehehe..AirAsia telah memenangi anugerah sebagai Penerbangan Tambang Murah Terbaik selama 7tahun berturut-turut. Bella pun pergi mana-mana akan pergi dengan AirAsia je.

       

Perkenalkan, David Foster Duta AirAsia yang telah 16 kali dinobatkan sebagai Duta Dunia dalam berbagai bidang. Kejutan yang diberikan masa ini amat hebat ya. Sebenarnya David Foster tidak dijangkakan ada didalam majlis ini. Amat terkejut kerana dia tiba di Majlis pengumuman ini.

      
    
Tony Fernandes berkata, "David adalah kawan lama dia dan kami dah banyak kali mengapai kejayaan bersama-sama. David adalah lagenda dan saya memandang ke hadapan untuk mengapai lebih banyak kejayaan dengan kerjasama ini, terutama dalam tawaran -tawaran istimewa. Tawaran lainnya dan amat berbaloi dengan apa yang kita bayar seperti, 20kg percuma baggage, pilihan makanan didalam flight, penukaran waktu penerbangan sebanyak 2x dll. Diharapkan juga gabungan ini,akan menwujudkan lebih banyak peluang yang baru dan menghasilkan lebih banyak cadangan produk yang terbaik."

     

Diharapkan dengan kerjasama ini, AirAsia makin bertambah maju dan terus maju dan terus maju sekarang dan masa hadapan. Boleh la sponsor Bella bercuti!! yeayyy... Apa pun Bella dah jumpa Tony Fernandes tau. Baikkkk sangat. Adore dengan dia. Ok. korang dah tau kan Duta baru AirAsia? harap bermanfaat. Bye.

You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.