Hadiah Buat Baby -Barangan Baby

Baru-baru adik bella dapat anak yang ketiga. Geramnya tengok baby . Tahniah adik Bella. Apalagi, Kelam kabut la cari hadiah buat baby yang ...

Baru-baru adik bella dapat anak yang ketiga. Geramnya tengok baby. Tahniah adik Bella. Apalagi, Kelam kabut la cari hadiah buat baby yang sesuai. Nasib bella baik sebab kawan recommend kan bella cari barangan baby di Suzi Kids Collection. Waaaah.. cantiknya. Paling best barangan semua ni imported brand from UK tau. Colorland brand. Pernah dengar x?


https://www.facebook.com/suzikids/timeline

Perkenalkan..Colorland Bag for baby.Comel tak??Rambang mata la pula. Yang mana satu idaman kalbu. Sebenarnya bag Colorland ini dah terkenal di oversea seperti UK sebagai bag travel ataupun bag untuk jalan jauh. Yela..Banyak kan barang bayi nak dibawa dalam satu masa. Nak pergi makan kat luar pun kena bawa satu bag penuh dengan barangan baby ni.

Colorland
Didalam setiap bag memang telah disediakan kelengkapan seperti diatas. Maknanya semua bag yang korang beli dalamnya sudah tersedia dengan bag aksesori, bag baju basah, tali panjang dan pelapik kalis air. Senang la nak tukar lampin dimana saja. Memang memudahkan para ibu dan ayah.

Kelengkapan bayi


Istimewanya sebab bag ini akan pastikan barang korang tu tetap tersusun cantik sebab banyak poket telah disediakn sesuai dengan size botol susu. Jadi amat memudahkan korang untuk bawa semua peralatan baby tu dan pastikan setiap barang tersusun cantik ataupun susu yang telah siap sedia bancuh  tidak tumpah. Jadi xdalah risau sangat kan, bila bag tu terbalik.


Sebenarnya Barang Baby Brand Colorland ini tidak banyak masuk ke Malaysia lagi walaupun dah tersohor namanya di oversea. Selalunya bagi yang tahu atau memang gilerkan barang Colorland ini, dorang akan order online saja spt di Amazon. Beli online ni pula kelemahannya kena lah tunggu stock sampai mungkin mengambil sedikit masa, tapi sekarang korang tak perlu risau sebab korang boleh dapatnya di Suzi Kids Collection saja.Paling penting semua barang yang di pamerkan di Instagram dan Facebook semunya memang dah sedia ada. Ready stock!. Tinggal korang pilih nak g ambil sendiri atau by pos.


Memang style la bag Colorland ni. Bag ni untuk barangan baby, tp ni bawa pergi shopping pun meletup dah ni. Cantik. Material plak jenis yang tahan lasak. Huishh.. cantiknya. Harga bermula dari serendah rm50 hingga ke rm300 sahaja. Berbaloi2x..Harga asal memang mahal, tapi sebab Owner Suzi Kids Collection ini beli borong..jadi dapatlah kita enjoy beli dengan harga yang lebih murah. Paling penting bag ini adalah original. Diulangi Original Colorland.Bukan Gred AAA atau tiruan punya ya. Jadi mungkin korang ada jumpa yang lagi murah, tapi mungkin just gred AAA saja.


Colorland ini sangat popular di negara luar tau. Sangat limited di Malaysia. Kita kena berterima kasih dengan Suzi Kids Collection sebab bawa masuk bag yang cute ni ke Malaysia.

Apa lagi.. jom la kita ke
Facebook    https://m.facebook.com/suzikids
Hubungi je  012 - 3912404

Selamat Bershopping. Mesti korang puas hati. Sama macam Bella.

You Might Also Like

4 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.