Butik Muslimah Online Terbaik - ZALORA | POPLOOK | FASHION VALET

Membeli - belah memang tidak dapat dipisahkan dengan wanita. Ada ke wanita yang tidak gilakan aktivit ber shopping? Macam mustahil. Disebab...

Membeli - belah memang tidak dapat dipisahkan dengan wanita. Ada ke wanita yang tidak gilakan aktivit ber shopping? Macam mustahil. Disebabkan kegilaaan korang itu, Bella nak share Butik Muslimah Online Terbaik yang Bella selalu shopping. Bagi Bella, online shopping untuk sekarang ini sangat la berbaloi daripada kena ke shopping mall. Lebih banyak manfaat dan penjimatan masa yang kita dapat jika kita membeli melalui internet. Jimat masa, tenaga dan juga duit buat bayar minyak, parking dan tol. Tahu - tahu barang sampai je kat rumah. Rasa macam dapat hadiah je. Giteww. Butik Muslimah Online Terbaik -  ZALORA | POPLOOK | FASHION VALET adalah yang Bella puas hati setakat ini. Bagi Bella, segala yang dinginkan ada disini.

POOPLOOK,ZALORA,FASHION VALET

Bella faham, ramai yang tidak percaya nak membeli belah secara online sebab takut kena tipu kan? Contohnya, korang dah bayar tapi barang tak sampai - sampai ataupun barang yang kita beli tu salah. Tengok gambar macam cantik sangat, tapi bila sampai Eh!! kenapa tak sama ni?. Ada juga yang bila sampai sudah rosak. Jadi disinilah pentingnya dalam membuat pilihan bijak. Korang perlulah memilih dengan bijak dari butik online manakah yang korang nak berbelanja.

Memandangkan perniagaan secara online turut berkembang pesat, butik online sekarang juga mahu menjaga nama dan  perniagaan mereka, Jadi kebanyakan mereka akan bagi perkhidmatan atas talian sebaik mungkin. Korang semua tidak perlu la risau untuk Shopping dengan sakan secara online ya. Jom Bella kongsikan tempat yang paling best untuk korang membeli belah.

ZALORA. Lengkap. Semua fesyen pakaian ada termasuk pakaian muslimah. Memang terbaik. Siapa tidak kenal kan? Brand Zalora. Penuh dengan cerita baik hati disebaliknya. Di Zalora semua ada. Dari Tudung,blouse Muslimah, baju kurung, kaftan, jubah moden dan bermacam-macam lagi. Semua cantik-cantik dan terkini. Selamat menjamu mata yer..


POPLOOK.com juga adalah salah satu butik online muslimah yang terbaik. Semestinya sangat cantik. Paling menarik, harganya sangat berpatutan. Bella baru tengok baju kurung tadi. Bawah rm100 je tau harganya. POPLOOK memang boleh dijadikan tempat shopping online harian korang. Tak payah pergi jauh - jauh, semua fesyen tudung, baju kurung, skirt dan macam-macam lagi. Semua ada disini.

FASHION VALLET. Mempamerkan baju-baju yang sangat trendy dan bergaya. Memang berpinar bijik mata bila korang nak memilih tu. Sama juga! semua pakaian dari hujung rambut sampai hujung kaki sangat cantik dan memakau!!Semua fesyen yang korang nak ada disini.

Apa lagi??? jom la kita ber shopping.

You Might Also Like

31 ulasan

  1. Huhuhu semua cecantek bella. Berlobang la poket den bulan ni...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jahit cepat!! terima kasih sudi singgah sini.

      Delete
  2. Replies
    1. Jom abg ben.. Thank you singgah sini Ben Ashaari

      Delete
  3. Kalau kena dengan harga dan kualitinya apa salahnya kan hehe ...yang penting sopan :)

    ReplyDelete
  4. Penah skali je shopping kat zalora.. heeee

    ReplyDelete
  5. sekarang online shopping dah kebiasaan, yg x tak tahud lr kebisatahujdkebisaan..kan.

    Nice ZALORA

    ReplyDelete
  6. sekarang online shopping dah jd kebiasaan, yg x tak tahu jd luar kebisaan pulak..kan.. Nice dgn ZALORA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu PCL. cuba belanja isteri kat sini selalu. Hehehee

      Delete
  7. tak pernah lg beli barang zalora sbb kat opia website ni kene block.

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Cantik kan?? Harus la shopping sini kalau macam tu.

      Delete
  9. Tak boleh bagi isteri tengok nie..kalau tak habis nanti semua dia nak beli..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagilah tengok.. sian dia. mesti dia happy dapat shopping di ZALORA

      Delete
  10. Akk suka zalora juga..lawa2..geram

    ReplyDelete
  11. geram tau tgk baju2 kat zalora..semua cantik2!geram je tengok

    ReplyDelete
  12. Wah semuanya cantik2 ..nak kena shopping gak ni..

    ReplyDelete
  13. Jommmm... Biasa dengar Lazada dan Zalora je yang lain² 1st time dengar. Memang bocor poket kalo akak yang gi shopping tu. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaa.... ni saya nak bagitau ni. Haruslah.. shopping.

      Delete
  14. Kat Zalora ni semua cantik. Rambang mata !

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.